måndag 17 september 2007

Barnen på besök

Tänk vad fort en helg går och vad roligt att ni alla tre var här. Tiden känns alltid för kort och man hinner aldrig göra allt det där man skulle vilja göra. Och alltid kommer jag på en massa saker jag glömt att berätta eller prata om, men det får vi ta nästa gång. Det var bara Tobbe som fattades, men han flyttar ju hem snart och då får jag ju rå om honom på heltid! Visst ser du fram emot det Tobbe?
Ryan han var hemma och sålde hus - good job, Ryan!

Det var riktigt roligt att åka ut på dom där shoppingrundorna som vi var på. Men det där med barnvagn verkar vara en riktig jungel och så mycket det finns att välja på. Jag är glad att inte jag behöver ta något beslut i den frågan. För övrigt så verkar det finnas hur mycket onödiga grejer som helst som man inte alls behöver, så tänk er för Nina och Ryan innan ni köper allt det där.

Ungefär såhär såg vagnarna ut när jag var liten.

1 kommentar:

Comments by Klint sa...

Jag håller med, man hinner inte allt det där man tänkt. Men med lite tur kommer jag om en vecka igen! Väntar fortfarande på bekräftelse.

Ja, barnvagnsköp kan få en att slita sitt hår, speciellt när man vill ha en Emmaljunga som inte säljs i Holland! Man gör det ju inte lätt för sig!