söndag 13 januari 2008

Nytt år



Nu är det nytt år och jag har inte kommit igång med skrivandet.


Semestern, den oförglömliga, känns långt borta fast det var nyss. Många intryck gav den som tål att tänkas på. Många oförglömliga möten med både djur och människor.

Julen i Holland, nyår hemma och födelsedag på Trettondagsafton har firats och passerat.
Jag har fått både en laptop och en iPOD av barnen. Att lära sig använda dom tar all min tid på kvällarna. Idag har jag lyckats överföra musik från CD via datorn till iPODen alldeles själv. Ja- nästan i alla fall. Jag behövde bara ringa suporten en gång. Jag känner mig riktigt stolt och nöjd.

Nu kanske jag kan komma igång igen.


1 kommentar:

Comments by Klint sa...

Supporten, är det Matte eller?! Jag var på IKEA idag för att köpa samma gardiner du köpte, men de var slut. Typiskt... Och förresten, när du kommenterar, fyll bara i "nickname" om du vill. Det är enklast!
Kram