söndag 27 januari 2008

Konferens



Jag har varit på konferens i Roslagen på Skebo herrgård. Mycket information, grupparbeten, massor med god mat och dryck men ingen fritid. När man är i en sån fantastisk miljö skulle man ju åtminstone vilja gå ut på en liten promenad och se omgivningarna, men det fanns ingen tid till det. Dåligt tycker jag. Jag hade i alla fall enkelrum, bara för mig själv och slapp dela med någon. Alltid nåt!

När jag kom hem igår em hann jag bara hem och byta om och så åkte vi på 60-årsfest. Mera mat och dryck, man nästan rullade hem sen. Vi gick ganska tidigt, var hemma vid midnatt.

--------------------------------------------------------------------------------------


Vi har blivit med säng! En motordriven säng. Nej, den åker inte runt, men man kan höja och sänka huvud- och fotändan allt efter behag. Jag fick den av en bekant som tyckte att det var synd att slänga den för den var ganska ny. Hon har på gamla dar flyttat ihop med en herre som antagligen har en skönare säng. Nu står den i gästrummet och får provliggas av Matte när han kommer i morgon. När jag berättade om det för honom så sa han att "det låter som det ingår frukost på säng i det där konceptet", men se där har han fel. Det blir inget av det!

1 kommentar:

Comments by Klint sa...

En sån skulle jag vilja ha!! Jag som har sådana problem att komma i och ur sängen nu när jag är så här stor! Ser framemot att prova den när jag kommer hem!